Seminar o poslovnoj primeni društvenih mreža na Internetu
Na svoj šesti rođendan, 5.februara 2010, Facebok je imao 400 miliona članova (više “stanovnika” nego SAD), što bi ga činilo trećom zemljom na svetu iza Kine i Indije. U martu 2009 je u Srbiji Facebook imao 675.000 članova i tada smo smatrali da je dostignuto svojevrsno zasićenje, te da će se broj korisnika iz Srbije sporo povećavati. U septembru 2010 je već 2,2 miliona ljudi u Srbiji imalo profil na Facebook-u, što je povećanje od 330% za 18 meseci. Twitter ima 175 miliona članova u celom svetu, a na YouTube se svakog minuta postavi više od 24h video zapisa, što znači da se svakih 60 dana postavi više video-materijala nego što su tri najveće američke tv mreže stvorile za proteklih 60 godina!.
Društvene mreže više nisu samo zanimljiv fenomen u virtuelnom svetu, one predstavljaju novo društveno i ekonomsko okruženje u kojem važe nova pravila komunikacije. Prema istraživanju Deloitte iz oktobra 2009. i pored svetske recesije 94% kompanija nastavlja da investira u on-line zajednice i društvene mreže. Prilike koje se ukazuju u ovom novom okruženju podstiču „društvenu” groznicu, koja je zahvatila mnoge preduzetnike (i veoma podseća na „zlatnu” groznicu sa početka XX veka), ali put do uspeha nije tako jednostavan. Umreženo tržište nije samo nova teritorija (koju ćemo osvajati proverenim metodama) već nova kultura u kojoj prvo moramo da promenimo sebe da bi nas ostali uopšte razumeli i prihvatili komunikaciju. Ako i ne želite da se uključite, to ne znači da već niste predmet žive diskusije u kojoj se donosi presuda o vašoj tržišnoj poziciji. Zato se odreknite vašeg „prava na ćutanje” i počnite da razgovarate. A imate sa kim da razgovarate jer od avgusta 2010 Facebook ima više od 500 miliona članova!
Detalje o seminaru, koji vodi autor teksta Vojislav Rodić, kao i prijavljivanje, možete da izvršite na sledećoj adresi Biznis Facebook