META Keywords tag omogućava unos teksta u HTML stranicu, tako da se taj tekst ne vidi u Browser-u.
Prvi Web pretraživači su koristili ovo polje (Infoseek, AltaVista, HotBot), međutim kako je META Keywords tag uglavnom korišćen za manipulaciju sadržajem (lažiranje, privlačenje saobraćaja), noviji pretraživači ne koriste ovo polje pri indeksiranju i rangiranju sadržaja stranice.
Infoseek je 2000. godine prestao sa korišćenjem META Keywords taga, dok recimo Google nikada nije ni imao podršu za META Keywords.
Šta se može reći Webmasterima po ovom pitanju:
META Robots ima upravo suprotnu ulogu, radi se o HTML tagu koji pretraživačima govori da ne treba da indeksiraju određenu stranicu.
META Description je tag koji služi za opis sadržaja Web sajta, ne treba da bude duži od 150 znakova i ne treba da višestruko ponavlja odrežene fraze. Iako se radi o nevidljivom tagu, pojedini pretraživači ga mogu ponuditi kao opis uz stranicu sajta, iako je njegova osnovna namena da opiše sadržaj stranice rađene FRAME tehnikom, usled čega noseća stranica praktično nema sadržaj (jer je sav koristan sadržaj u FRAME-ovima, koji se učitavaju u noseći FRAME).